אביזרים משעשעים למשרד


אביזרים משעשעים למשרד


עובדי המשרד חשופים ללחץ יומיומי, וכדי להקל על המתח ואיכשהו להחזיק מעמד עד יום שישי, האנשים בהרבה מקרים ממציאים בדיחות וטריקים קטנים ובלתי מזיקים. לפניכם סקירה של מכשירים שיהיו מושלמים למטרה זו.


עיפרון-קלע

עבור ירי עם כל דבר לכל כיוון – יתאים באופן מושלם עיפרון-הקלע הזה. בעזרת המתקן הלא מסובך הזה, תוכלו בקלות להוכיח לעמיתים שלכם שאתם לא רק מומחים גדולים בתחום עבודתכם, אלא גם צלפים מצוינים!


עט "בריון הגומי"

עם העט הזה, תוכלו לא רק "לגאול מהייסורים" את העמיתים אשר שרדו במתקפת עפרון-הקלע, אלא גם לצייר כוכבים המסמלים את מספר האויבים המובסים.


מוח דביק

כדור דביק בצורת מוח, נראה די מרשים. הוא נכנס בקלות לכף היד, כך שתוכלו לזרוק אותו בקלות אל הצג של העמית, מבלי שהוא יראה. כאשר הכדור נזרק אל משטח ישר – הוא נדבק אליו, ובאטיות מחליק מטה. מגעיל. בדיוק מה שאתם צריכים!


בדיחות מחשב עם PC Prankster

אם עמיתכם שקוע מדי בעבודתו – תחברו מבלי שהוא יבחין אל כניסת ה- USB של המחשב שלו את הדבר הזה. האביזר הנפלא הזה יהפוך את המחשב לאיטי להחריד, ויהפוך את העבודה בו לבלתי נסבלת. כדי שלא תיפגעו מהעמיתים הזועמים, המכשיר הזה מצויד בטיימר, והוא מתוכנת למצבי עבודה שונים. יחד עם זה – הוא בטוח לגמרי עבור המחשב.


עכבר ג'ויסטיק עבור גיימרים משרדיים.

באופן לא מורגש, על ידי תנועה קלה אחת, העכבר Chameleon X1 הופך לג'ויסטיק. במקרה של "סכנה"  את המכשיר אפשר באותה הקלות להפוך בחזרה לעכבר. העיקר להספיק לפני שיתפסו אתכם.


"עיניים, פקוחות לרווחה"

מדבקות לעפעפיים עבור אוהדי השינה במהלך שעות העבודה.
סטודנטים, מאבטחים, מזכירות ועובדי המשרד בטוח יאהבו את המדבקות בצורת העיניים Eyelid Stickers. הוראות שימוש:
1. להדביק את מדבקות העפעפיים
2. לשבת בנוחות ולהשעין את הראש על הידיים. 
3. לראות חלומות על עבודה יומיומית קשה.


"ראי הרגשות" של פיליפס

"ראי הרגשות" יכול להפוך לעוזר רב ערך עבור עובדי המשרד. המכשיר מזהה עייפות ומתח של בעליו, ומזכיר שהגיע הזמן לקחת הפסקה.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> אביזרים משעשעים למשרד